Items bestellen


Hoe bestel ik mijn items?
In het geval je een shoppingmoney code hebt ontvangen voor de samenwerking, dan kan je je favoriete items met deze code bestellen. Vul de code in tijdens het afrekenen in je winkelmandje onder 'voer een kortingscode in'. Het bedrag aan shoppingmoney dat je voor de samenwerking hebt ontvangen, wordt vervolgens in mindering gebracht op het totaalbedrag. Ga vervolgens verder zoals je gewend bent bij het plaatsen van een bestelling en vul je gegevens in. Kies bij de betaalmethode voor 'Te betalen bedrag €0' als je totaalbedrag €0 is.

Mijn shoppingmoney code werkt niet, wat kan ik het beste doen?
Elke code is 3 dagen geldig vanaf de datum van uitgifte. Als je code niet werkt, is de kans groot dat deze is verlopen. Neem dan contact met ons op via het kanaal waarmee we eerder contact hebben gehad!  We kunnen de code opnieuw voor je activeren of we kijken samen met jou verder.

Mijn shoppingmoney code wordt maar gedeeltelijk toegepast, wat kan ik het beste doen?
De code werkt alleen op items van de influencerpagina. Als je items hebt uigezocht die niet op deze pagina voorkomen, dan werkt de code niet. Controleer of alle items die je hebt uitgezocht op de influencerpagina staan. Doet je persoonlijke code het dan nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via Instagram DM.

Kan ik ook items van de gehele website kiezen voor de samenwerking?
Het is helaas niet mogelijk om items van de gehele website uit te zoeken voor de samenwerking. De code werkt namelijk alleen op items van de influencerpagina. Je kunt wel andere items mee bestellen, maar hiervoor moet je dan zelf bijbetalen.

Als ik meer items wil bestellen, kan ik het resterende bedrag zelf bijbetalen?
Dat kan zeker! Je kunt het resterende bedrag dan zelf bij betalen met een van de betaalmogelijkheden.